اخبار

2025-05-14 / آموزش و پرورش

زنگ خطر کمبود فضای آموزشی در قرچک / نیاز فوری به ساخت 71 مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران با اشاره به پایین بودن سرانه فضای آموزشی در قرچک گفت: این شهرستان یکی...
Read More
2025-05-14 / آموزش و پرورش

سرمایه گذاری در حوزه فنی و حرفه ای اولویت آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش، سرمایه گذاری در حوزه فنی و حرفه ای و افزایش سرانه آموزشی و تجهیز این مدارس...
Read More
2025-05-14 / آموزش و پرورش

رییس جدید آموزش و پرورش شبانکاره معارفه شد

حوزه/ آیین تکریم و معارفه رییس آموزش و پرورش منطقه شبانکاره برگزار و محمد بحرینی فرد به عنوان سرپرست جدید...
Read More
2025-05-14 / آموزش و پرورش

ارائه ندادن کارت ورود به جلسه دانش آموزان با هر عنوان ممنوع است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ارائه ندادن کارت ورود به جلسه آزمون به دانش آموزان توسط مدیران مدارس...
Read More
2025-05-14 / آموزش و پرورش

قاسمی: استان مازندران در آموزش و پرورش پیشرو است

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: استان مازندران پیشرو در آموزش و پرورش کشور بود و همچنان خواهد...
Read More
2025-05-14 / آموزش و پرورش

فوق العاده ویژه و خاص به معلمان تعلق می گیرد رونویس | اخبار ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برخی شائبه ها در میان فرهنگیان...
Read More
2025-05-14 / آموزش و پرورش

افتتاح مرکز آموزشی رفاهی شماره یک فرهنگیان کرمانشاه

مرکز آموزشی رفاهی شماره یک فرهنگیان کرمانشاه، پس از نوسازی و بهسازی، با حضور وزیر آموزش و پرورش و با...
Read More
2025-05-14 / آموزش و پرورش

مردم برای تامین برق حوزه های امتحان نهایی همکاری کنند/ امکان لو رفتن سوال وجود ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: درخواست ما این است که خانواده ها در برهه زمانی ساعت 7 تا...
Read More
2025-05-14 / آموزش و پرورش

پویش هر دانش آموز یک سفیر صرفه جویی در کشور راه اندازی می شود

وزیر آموزش و پرورش یکی از ماموریت های مهم این وزارتخانه در تابستان امسال را توجه جدی به موضوع ناترازی...
Read More
2025-05-14 / آموزش و پرورش

با صرفه جویی از قطعی برق در حوزه های امتحانی جلوگیری کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به احتمال قطعی برق در حوزه های امتحان نهایی، گفت: خانواده ها...
Read More

Comments are closed.