اخبار

2023-10-25 / آموزش و پرورش

5 آبان آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش ملی آموزش و پرورش ارزش ها

همایش ملی آموزش و پرورش ارزش ها در دوره دبستان و پیش دبستانی (رویکرد ایرانی-اسلامی) برگزار می شود. - به...
Read More
2023-10-25 / آموزش و پرورش

یادواره شهدای دانش آموز در مدارس فارس برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برپایی دهه شهدای دانش آموزی در مدارس این استان خبر داد و گفت: از...
Read More
2023-10-25 / آموزش و پرورش

تمدید مهلت شرکت در دومین رویداد ملی ستاپ تا 20 آبان

دبیر رویداد ملی ستاپ اعلام کرد: مهلت شرکت در رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش (ستاپ) تا 20 آبان تمدید...
Read More
2023-10-25 / آموزش و پرورش

خبر فوری آموزش و پرورش از استخدام معلمان / مدرک عجیب برای استخدام!

آموزش و پرورش برای استخدام معلمان مدرک روخوانی قرآن می خواهد. - خبر فوری آموزش و پرورش از استخدام معلمان...
Read More
2023-10-25 / آموزش و پرورش

مرحله اول مطالبات رتبه بندی معلمان پرداخت شد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه بندی...
Read More
2023-10-25 / آموزش و پرورش

اعزام دانش آموزان مازندران به راهیان نور 2 برابر افزایش یافت

طبق آمار رسمی اداره کل آموزش و پرورش مازندران سال گذشته سه هزار نفر از دانش آموزان متوسطه در قالب...
Read More
2023-10-25 / آموزش و پرورش

جدی شدن بحران جدید کمبود معلمان در آموزش پرورش

رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش، می گوید فقط 3 درصد کلاس های درس با مشکل کمبود معلم مواجه هستند...
Read More
2023-10-25 / آموزش و پرورش

برنامه های آموزش و پرورش در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز ابلاغ شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش جزییات برنامه های مصوب دو سالانه این معاونت در زمینه ترویج و توسعه...
Read More
2023-10-25 / آموزش و پرورش

تناسب نداشتن فضای مدارس کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت دانش آموزی/ترک تحصیل ناخواسته دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضاهای آموزشی مدارس نسبت به جمعیت دانش آموزی در شهرها و...
Read More
2023-10-25 / آموزش و پرورش

فریاد حیدر حیدر نسل سلیمانی ها در میدان فلسطین

دانش آموزان در اجتماع بزرگ نسل سلیمانی ها می گویند: ما در کنار مردم فلسطین هستیم و معتقدیم که این...
Read More

Comments are closed.