اخبار

2023-10-19 / آموزش و پرورش

تکمیل و افتتاح 41 پروژه عمرانی آموزشی نیمه تمام استان همدان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از تکمیل و افتتاح 41 پروژه آموزشی عمرانی نیمه تمام سطح استان...
Read More
2023-10-19 / آموزش و پرورش

ضرورت پویایی مدارس برای رسیدن به چشم انداز سند تحول بنیادین

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور...
Read More
2023-10-19 / آموزش و پرورش

نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی اعلام شد

معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از جذب 22 هزار و 184 دبیر و هنرآموز توسط این وزارتخانه خبر داد....
Read More
2023-10-19 / آموزش و پرورش

ضرورت پویایی مدارس برای رسیدن به چشم انداز سند تحول بنیادین

به گزارش زیرنویس، گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور با حضور مدیران...
Read More
2023-10-19 / آموزش و پرورش

اخذ مجوز جذب نخبگان برای 783 کدشغل در آموزش و پرورش

اخذ مجوز بکارگیری 4 هزار و 86 نخبه در دستگاه های دولتی یاسین کیخا معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی...
Read More
2023-10-19 / آموزش و پرورش

رکاب زنی 500 دانش آموز ابتدایی فردوسی

به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش دوچرخه سواری با حضور بیش از 500 دانش آموز مقطع ابتدایی در شهرستان فردوس...
Read More
2023-10-19 / آموزش و پرورش

تقدیم اجرای نمایش های کانون پرورش فکری به روح کودکان غزه

اجرای نمایش های صحنه مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به...
Read More
2023-10-19 / آموزش و پرورش

تقدیم اجرای نمایش های کانون پرورش فکری به روح کودکان غزه

اجرای نمایش های صحنه مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به...
Read More
2023-10-19 / آموزش و پرورش

تقدیم اجرای نمایش های کانون پرورش فکری به روح کودکان غزه

اجرای نمایش های صحنه مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به...
Read More
2023-10-19 / آموزش و پرورش

تقدیم اجرای نمایش های کانون پرورش فکری به روح کودکان غزه

اجرای نمایش های صحنه مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به...
Read More

Comments are closed.