اخبار

2023-04-10 / آموزش و پرورش

تفاهم نامه حوزه علمیه خواهران و آموزش و پرورش استان مرکزی بررسی شد

اجرای تفاهم نامه مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور با نهضت سواد آموزی در اراک بررسی شد. - به گزارش...
Read More
2023-04-10 / آموزش و پرورش

اطلاعیه جدید وزارت آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان امروز 21 فروردین

وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه جدید درباره نحوه بارگذاری مدارک تکمیلی معلمان در سامانه رتبه بندی اعلام کرد. - به...
Read More
2023-04-10 / آموزش و پرورش

رتبه بندی معلمان نیاز به چکش کاری دارد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: 22 هزار و 162 نفر از فرهنگیان کردستانی که در سامانه مدارک خود...
Read More
2023-04-10 / آموزش و پرورش

حضور بیش از 100 دانش آموز اهوازی در آیین جزءخوانی قرآن

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت بیش از 100 دانش آموز همزمان ماه مبارک...
Read More
2023-04-10 / آموزش و پرورش

خبر مهم درباره مدارک رتبه بندی معلمان

ایجاد دسترسی لازم برای بارگذاری مدارک تکمیلی معلمان در سامانه رتبه بندی تأیید شد. به گزارش تسنیم؛ آموزش و پرورش...
Read More
2023-04-10 / آموزش و پرورش

استقبال پرشور مخاطبان از غرفه آموزش و پرورش در نمایشگاه قرآن و عترت

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال 18مین دوره نمایشگاه قرآن و عترت برگزار...
Read More
2023-04-10 / آموزش و پرورش

انتظارات فرهنگیان از وزیر آینده آموزش و پرورش/شرایط معلمان درک شود

انتخاب سرپرست جدید وزارت آموزش و پرورش و دستور رییس جمهور برای پیگیری مطالبات فرهنگیان با استقبال معلمان به خصوص...
Read More
2023-04-10 / آموزش و پرورش

بخشنامه جدید آموزش و پرورش ابلاغ شد + جزییات

جزییات بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش اعلام شد. - وزارت آموزش و پرورش بخشنامه امتحانات نهایی خردادماه 1402 دانش...
Read More
2023-04-10 / آموزش و پرورش

طرح ملی داناب در البرز اجرا می شود

تفاهم نامه طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) سال تحصیلی 1401 1402 مابین شرکت آب منطقه ای، جهاد دانشگاهی...
Read More
2023-04-10 / آموزش و پرورش

برگزاری بیش از 200 برنامه در کهگلویه وبویراحمد ویژه هفته معلم

مدیرکل آموزش و پرورش کهگلویه وبویراحمد از برگزاری بیش از 200 ویژه برنامه جهت ارج نهادن و گرامیداشت مقام معلم...
Read More

Comments are closed.