اخبار

2023-03-28 / آموزش و پرورش

کمیسیون آموزش مجلس، پیگیر تاخیر در پرداخت حقوق و رتبه بندی فرهنگیان است

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: اعضای این کمیسیون از نحوه رتبه بندی معلمان و محاسبه پرداختی های...
Read More
2023-03-28 / آموزش و پرورش

پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان با جدیت پیگیری می شود

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از پیگیری جدی موضوع پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان...
Read More
2023-03-28 / آموزش و پرورش

ماجرای شایعه عدم پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان

معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، اخبار منتشر شده پیرامون عدم پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان...
Read More
2023-03-28 / آموزش و پرورش

سخنگوی شورای ائتلاف: حقوق فرهنگیان را پیگیری می کنیم/ وزیر آموزش و پرورش اجرای رتبه بندی معلمان را فراتر از سازمان برنامه پیگیری کند

از طریق نمایندگان مجلس که با نام ائتلاف نماینده شده اند به جدیت پیگیری می کنیم تا تمام تلاش خود...
Read More
2023-03-28 / آموزش و پرورش

بازدید بیش از 6 میلیون گردشگر از جاذبه های مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران مازندران، کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی ، توریستی، صنایع دستی...
Read More
2023-03-28 / آموزش و پرورش

بازدید 800 هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری آستارا

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آستارا از بازدید 800 هزار گردشگر نوروزی از جاذبه های دیدنی این...
Read More
2023-03-28 / آموزش و پرورش

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی اعلام شد

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، رأس ساعت 8 صبح روز پنج شنبه مورخ 8 تیرماه در سراسر کشور به صورت...
Read More
2023-03-28 / آموزش و پرورش

اجرای برنامه های تبیینی و تربیتی در دستورکار آموزش وپرورش خوزستان

اجرای برنامه هایی با محوریت تبیینی و تربیتی به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و...
Read More
2023-03-28 / آموزش و پرورش

وزیر آموزش پرورش صدای تسنیم را نیز درآورد

منبع خبر: انصاف نیوز دسته بندی خبر: اقتصادی  ​Read More    ​ 
Read More
2023-03-28 / آموزش و پرورش

اعلام زمان واریز معوقات فرهنگیان

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره واریز معوقات رتبه بندی معلمان توضیحاتی ارائه کرد....
Read More

Comments are closed.