اخبار

2023-01-29 / آموزش و پرورش

جزییات برنامه های جدید آموزش و پرورش برای مدارس

جزییات برنامه جدید آموزش و پرورش برای مدیریت مدارس اعلام شد. - رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و...
Read More
2023-01-29 / آموزش و پرورش

فیلمی که بزرگ ترین زنگ خطر را برای آموزش و پرورش به صدا در آورد

سیستم آموزشی ما باید منطبق بر هوش و توانمندی بچه های امروزی باشد اما الان عقب تر از بچه هاست....
Read More
2023-01-29 / آموزش و پرورش

سه ماه جشن و شادی در مشهد آغاز شد | برگزاری رالی خانوادگی در ایام دهه فجر + فیلم

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از امروز در حوزه فرهنگی شهرداری یک جریانی آغاز...
Read More
2023-01-29 / آموزش و پرورش

دومین مرحله توانمندسازی دبیران خوزستان برگزار شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری دومین مرحله توانمندسازی دبیران متوسطه اول و دوم نظری در قالب...
Read More
2023-01-29 / آموزش و پرورش

سالانه 12 هزار نفر به جمعیت دانش آموزان قم افزوده می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به افزایش 10 تا 12 هزار نفری جمعیت دانش آموزان استان در هر سال...
Read More
2023-01-29 / آموزش و پرورش

اعتراض80 هزار معلم مهرآفرین به شرایط رتبه بندی معلمان

جمعی از معلمان مهرآفرین با طرح این پرسش که چرا اجرای رتبه بندی برای آنها با موانع متعدد همراه است،...
Read More
2023-01-29 / آموزش و پرورش

توسعه نیروگاه های خورشیدی در مدارس قم دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی امروز در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل سازمان توسعه...
Read More
2023-01-29 / آموزش و پرورش

رتبه بندی معلمان به مراحل آخر رسید + جزییات تازه

به گزارش ساناپرس، رتبه بندی معلمان دغدغه ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود...
Read More
2023-01-29 / آموزش و پرورش

بازدید رییس روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از ایکنای یزد

مصطفی بابایی، رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان یزد از ایکنای...
Read More
2023-01-29 / آموزش و پرورش

نماینده مجلس: استیضاح وزیر آموزش و پرورش سریع تر به صحن بیاید| اوضاع آموزش و پرورش خوب نیست

نماینده مردم بروجرد در مجلس خواستار ارسال هرچه سریع تر طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به صحن مجلس شد....
Read More

Comments are closed.