اخبار

2022-12-26 / آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش: از فناوری های نوین در سوادآموزی به 1.4 میلیون نفر استفاده شود

یک میلیون و 400 هزار فرد بیسواد در کشور شناسایی شده اند که برای باسوادکردن آنها باید از فناوری های...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

تذکرات شفاهی نمایندگان|دولت در تیم اقتصادی خود تجدید نظر کند

عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه دولت باید در تیم اقتصادی خود تجدیدنظر کند،گفت: بروز اتفاقات در بازار خودرو،...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

50 درصد افزایش حقوق معلمان مشمول رتبه بندی واریز شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مزایای رتبه یک به عنوان رتبه پایه برای بیش از 68 هزار معلم...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

ریشه کنی مقوله بی سوادی همت همگانی را می طلبد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش قم گفت: با وجود حدود 91 درصد باسواد در استان قم، باید به نهضت سوادآموزی...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

بیش از 96 درصد مردم چهارمحال و بختیاری باسواد هستند

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس سرشماری انجام شده در سال 1395 درصد باسوادی در سن...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

آمار عجیب در کشور؛ وجود 1.4میلیون بی سواد 10 تا 49ساله در کشور

وزیر آموزش و پرورش از ووجود یک میلیون و 400 هزار بی سواد در گروه سنی بین 10 تا 49...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

خبر خوش برای معلمان / تصویب افزایش حقوق میلیونی رتبه بندی معلمان / احکام جدید معلمان

به گزارش ساناپرس؛ خبر خوش برای معلمان / تصویب افزایش حقوق میلیونی رتبه بندی معلمان / احکام جدید معلمان، تدوین...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

اجرای طرح سینمادانش آموز در کرمانشاه

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه از اجرای طرح سینمادانش آموز در سینماهای این شهر خبر داد. - محمد جواد...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

97 درصد از بوشهری ها باسواد هستند

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نرخ سوادآموزی 35 درصدی این استان در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

پایش 8 هزار بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری در طرح شهید محمودوند

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: 8 هزار بازمانده از تحصیل در استان برای بررسی...
Read More

Comments are closed.