اخبار

2022-12-26 / آموزش و پرورش

مدیریت مصرف بهینه گاز در کردستان ضروری است

استاندار کردستان بر مدیریت مصرف بهینه گاز در سطح استان تاکید کرد. - اسماعیل زارعی کوشا امروز دوشنبه(5 دی ماه)...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

در راستای اجرای سند تحول بنیادین مردم نظرات خود را درباره کتاب های درسی ارسال کنند.

احیای موضوع تربیت معلم در قالب اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پیگیری می شود. - منبع خبر: شبکه...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

مجمع خیرین سوادیار در گیلان فعال شد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: مجمع خیرین سوادیار در مرکز استان تشکیل شده و در شهرستان ها...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

احیای بخش پرورشی در مدارس

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب در تعالی نظام تعلیم و تربیت، گفت: احیای بخش...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

دانش آموزان 100 مدرسه استان بوشهر با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند

دانش آموزان 100 مدرسه استان بوشهر ضمن زیارت پیکر مطهر 3 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس، با آرمان های...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

تصاویر/ دیدار مدیر اداره آموزش و پرورش و سوادآموزی با امام جمعه گیلانغرب

جلسه دیدار و گفتگوی مدیر اداره آموزش وپرورش و اداره سوادآموزی وآموزشیاران نهضت سواد آموزی، امروز صبح با حجت الاسلام...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

اهدای ده هزار بسته نوشت افزار توسط شرکت های منطقه گل گهر به دانش آموزان کم برخوردار

آیین رونمایی از اهدای بیش از 10 هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم برخوردار توسط شرکت های منطقه...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

نوری: احیای بخش پرورشی آموزش و پرورش را با جدیت دنبال می کنیم

وزیر آموزش و پرورش نقش این نهاد در تحکیم مبانی نظام اسلامی را بی نظیر دانست و گفت: احیای بخش...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

50 درصد افزایش حقوق به حساب معلمان مشمول رتبه بندی واریز شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مزایای رتبه یک به عنوان رتبه پایه برای بیش از 68 هزار معلم...
Read More
2022-12-26 / آموزش و پرورش

احیای تربیت معلمان و فعالیت های پرورشی مدارس؛ در دستور کار دولت

احیای تربیت معلمان و فعالیت های پرورشی مدارس با اهتمام ویژه در دولت سیزدهم در دستور کار قرار دارد. -...
Read More

Comments are closed.