اخبار

2022-12-19 / آموزش و پرورش

خبر خوش از رتبه بندی معلمان / 600 هزار نفر از فرهنگیان ارزیابی شده اند

رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از ارزیابی 600 هزار نفر از فرهنگیان و صدور کارنامه...
Read More
2022-12-19 / آموزش و پرورش

آخرین خبر از تکمیل فرآیند ارزیابی رتبه بندی معلمان

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با اشاره به...
Read More
2022-12-19 / آموزش و پرورش

خبر مهم | اظهارات جالب توجه وزیر آموزش و پرورش / شروع رتبه بندی معلمان در راستای سند تحول بنیادین

نیاز است این گفتمان، ساری و جاری و از نقطه ای آغاز شود. یک سری موانع در مسیر داریم. در...
Read More
2022-12-19 / آموزش و پرورش

مدارس را تعطیل نکنید/فکری به حال آلودگی هوا بکنید

دانش آموزان ما نباید تعطیل باشند، چراکه از تحصیل و تربیت مؤثر محروم می شوند. - یوسف نوری در نشست...
Read More
2022-12-19 / آموزش و پرورش

معاون رییسی: بالندگی کشور در گرو بهره بردن از نخبگان در حکمرانی است

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با بیان اینکه 14 درصد بودجه کشور بالغ بر 200 هزار...
Read More
2022-12-19 / آموزش و پرورش

مدیریت دانش آموزان اهوازی در سوگواری فاطمی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آیین سوگواری فاطمی با محوریت مدرسه و مدیریت دانش آموزان، به منظور آشنایی آنها...
Read More
2022-12-19 / آموزش و پرورش

کتاب شعرای جیک جیکونه منتشر شد

کتاب شعرای جیک جیکونه سروده های شکوه قاسم نیا از سوی انتشارات کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد....
Read More
2022-12-19 / آموزش و پرورش

مدارس نباید تعطیل شود برای آلودگی هوا فکری کنید

دانش آموزان ما نباید تعطیل باشند، چراکه از تحصیل و تربیت مؤثر محروم می شوند. - به گزارش گروه اجتماعی...
Read More
2022-12-19 / آموزش و پرورش

ابلاغ فراخوان تبدیل وضعیت دکتر معلمان در وزارت آموزش و پرورش

فراخوان دستورالعمل تطبیق و تبدیل وضعیت دکترمعلمان در وزارت آموزش و پرورش و کارشناسان دانشگاه فرهنگیان به عضویت هیات علمی...
Read More
2022-12-19 / آموزش و پرورش

تعویق امتحانات تمام مقاطع تحصیلی مدارس استانهای تهران و البرز

مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران از تعویق 10 روزه امتحانات تمام مقاطع تحصیلی مدارس استان های تهران و البرز خبر...
Read More

Comments are closed.