اخبار

2022-12-15 / آموزش و پرورش

جزییات تازه از رشته آموزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان

رییس دانشگاه فرهنگیان در خصوص حضور دانشجومعلمان ورودی 1398 رشته آموزش ابتدایی به کلاس های درس و تدریس آنها توضیحاتی...
Read More
2022-12-15 / آموزش و پرورش

80 درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می سازند/ راه اندازی قرارگاه عدالت فرهنگی در مناطق محروم

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه 80 درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می سازند، گفت:...
Read More
2022-12-15 / آموزش و پرورش

ارزیابی نهایی رتبه بندی معلمان در حال انجام است

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: کار صدور احکام قطعی رتبه بندی معلمان شروع...
Read More
2022-12-15 / آموزش و پرورش

اعزام 13 استاد حوزه علمیه قم برای اجرای گفتمان دینی در مدارس البرز

رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز از آغاز طرح گفتمان دینی در مدارس استان با حضور...
Read More
2022-12-15 / آموزش و پرورش

خبر مهم اول صبح وزیر برای معلمان

به گزارش ساناپرس؛ خبر مهم اول صبح وزیر برای معلمان، علیرضا منادی در نامه ای به یوسف نوری وزیر آموزش...
Read More
2022-12-15 / آموزش و پرورش

قرارگاه عدالت فرهنگی در مناطق محروم راه اندازی شد

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به رویکرد عدالت محوری دولت سیزدهم گفت: قرارگاه عدالت فرهنگی به...
Read More
2022-12-15 / آموزش و پرورش

نگاهی به مشکلات نظام تعلیم و تربیت کشور/ چرا آموزش و پرورش اولویت نخست نیست؟

روزهایی که مدارس کشور بازهم به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند یک سئوال مهم مطرح می شود که چرا نظام...
Read More
2022-12-15 / آموزش و پرورش

احکام رتبه بندی تمام معلمان مشمول صادر شد

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه بندی تمام معلمان مشمول خبر...
Read More
2022-12-15 / آموزش و پرورش

خبر مهم درباره احکام رتبه بندی معلمان

به گفته سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، صدور احکام قطعی رتبه بندی معلمان آغاز...
Read More
2022-12-15 / آموزش و پرورش

نامه مهم به وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان مهرآفرین

علیرضا منادی در نامه ای به یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نوشت: تاریخ اعمال رتبه بندی برای معلمان مهرآفرین...
Read More

Comments are closed.