اخبار

2022-10-16 / آموزش و پرورش

برنامه دولت برای اجرای مهاجرت معکوس به روستاها/ دریافت اعتبار برای بهسازی و مناسب سازی راه در چهارادنگه

اولویت اصلی دولت مردمی سیزدهم محرومیت زدایی و گره گشایی از مشکلات اقشار مردم در مناطق روستایی بزای اجرای مهاجرت...
Read More
2022-10-16 / آموزش و پرورش

فرمانده انتظامی البرز: پلیس از سلاح های خطرناک استفاده نکرده

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تکذیب خبر رسانه ها مبنی حضور مأموران پلیس البرز در مدارس و دستگیری دانش آموزان...
Read More
2022-10-16 / آموزش و پرورش

ماجرای دستگیری دانش آموزان البرزی چیست ؟ | نخستین واکنش به خبر دستگیری یک نوجوان در مدرسه

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تکذیب خبر رسانه های معاند مبنی حضور مأموران پلیس البرز در مدارس و دستگیری دانش...
Read More
2022-10-16 / آموزش و پرورش

توضیحات جدید لاشکی درباره اجرای رتبه بندی معلمان

به گفته معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با توجه به اضافه شدن بودجه رتبه بندی معلمان...
Read More
2022-10-16 / آموزش و پرورش

فرمانده انتظامی البرز: نیرو های ما به هیچ وجه در مدارس برای دستگیری حاضر نشده اند

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تکذیب خبر رسانه ها مبنی حضور مأموران پلیس البرز در مدارس و دستگیری دانش آموزان...
Read More
2022-10-16 / آموزش و پرورش

ترک دیوار مدارس رودکی و فردوسی بعد از پنج سال

کمتر از پنج سال سال از تحویل مدارس رودکی و فردوسی به آموزش و پرورش پردیس نمی گذرد که دانش...
Read More
2022-10-16 / آموزش و پرورش

فرمانده سپاه: برداشتن روسری آغاز انتهای نابودی انسان است

منبع خبر: فردای اقتصاد دسته بندی خبر: سیاسی
Read More
2022-10-16 / آموزش و پرورش

سهم آموزش و پرورش از بودجه افزایش می یابد

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال جاری سهم آموزش و پرورش از 9 درصد...
Read More
2022-10-16 / آموزش و پرورش

لزوم تقویت مشارکت ها و سپردن اداره مراکز آموزشی به مردم

مدیرکل حقوقی وزارت آموزش و پرورش بر تقویت مشارکت عمومی و سپردن اداره مراکز آموزشی به مردم تأکید کرد. -...
Read More
2022-10-16 / آموزش و پرورش

بررسی قانون رتبه بندی درخصوص اعمال آخرین مدرک تحصیلی معلمان در احکام استخدامی

حدود 26 هزار نفر معلم مشمول اعمال آخرین مدرک تحصیلی در احکام استخدامی هستند و مقرر شد پس از مکاتبات...
Read More

Comments are closed.