||
تدریس خصوصی dabidi تفاوت آگهی ویژه تدریس با رایگان

تفاوت آگهی ویژه تدریس با رایگان

تفاوت آگهی ویژه تدریس با رایگان post thumbnail image
  -/1
آگهی دهنده admin
منتشر شده: 2020-06-05 (4 سال پیش)

برخلاف سایت های مشابه که تنها آگهی ویژه را بالاتر از سایر آگهی ها در سایت نمایش داده و تنها بودن آگهی ویژه در صفحه اول سایت جزء مزایای آن ها به حساب می آید، در سایت تدریس خصوصی dabidi علاوه بر این موضوع یک مزیت خیلی مهم وجود دارد.

تبلیغات پریمیوم تدریس خصوصی

در سایت tadris dabidi تمامی آگهی های ویژه و رایگان توسط ما سئو خواهند شد و همچنین امکان انتشار آگهی ویژه شما در تمامی شبکه های اجتماعی و وبلاگ های این سایت وجود دارد.

(بروز شده در تاریخ 23/01/1400)

شما با خرید آگهی ویژه و تبلیغ در سایت tadris dabidi قادر هستید سطح تبلیغات خود را با خرید بسته های افزودنی گسترش داده و در شبکه های اجتماعی و وبلاگ های وابسته به سایت هم تبلیغ کنید.

وبلاگ های سایت با عنوان “سایت های dabidi” شناخته شده اند.

تفاوت آگهی ویژه تدریس با رایگان خیلی بیشتر از آن چیزی است که شاید تصور کنید.
تفاوت “آگهی ویژه بعلاوه بسته های افزودنی” با آگهی رایگان قابل قیاس نخواهد بود و این انتشار گسترده محتوا در اینترنت بازخورد منحصر به فردی را به همراه خواهد داشت.
پس اگر آماده تدریس هستید همین حالا اقدام به خرید “تبلیغات برتر پریمیوم” + “بسته افزودنی” کنید تا تفاوت را کاملاً احساس کنید.
بسته های افزودنی کمک زیادی به مدرسینی خواهد کرد که تصمیم دارند در فضای مجازی به سرعت خود را در مهارتی که آموزش می دهند به همگان معرفی و بشناسانند.

بخش آگهی ویژه(تبلیغات برتر) جدا از بخش آگهی رایگان است که به ما امکان سئو بهتر و قوی تر را برای آگهی های پریمیوم را می دهد؛ در عمل آن چه که در این سایت در اختیار شما قرار گرفته مثل یک پلتفرم آنلاین درج آگهی است که دارای اپلیکیشنی در نسخه رایگان و عمومی، و در کنار آن یک نسخه پریمیوم و حرفه ای می باشد.

برای مشاهده قیمت پلن های تبلیغ به صفحه “تعرفه آگهی ویژه” بروید.( برای آشنایی با شیوه کار سوالات متداول را مطالعه کنید)

Loading

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *