رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به سفر های استانی کمیسیون متبوعش، گفت: در این سفر ها ضمن نظارت میدانی از نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان، – مسائل و مواردی که مدارس و دانشگاه ها با آن مواجه هستند، پیگیری می شود. به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به سفر های استانی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهم ترین اهداف ما دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان ها و شهرستان ها و گفت وگوی با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است.نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هرچه زودتر رتبه بندی و جایگاه آن ها در راستای اجرای این قانون تعیین شود، اضافه کرد: همچنین به دنبال این هستیم که ایرادات مربوط به این قانون را احصا و روند اجرای آن به نفع معلمان را پیگیری کنیم.وی ادامه داد: از سوی دیگر، حضور میدانی در استان ها همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها موجب احصای دیگر مسائلی که در حوزه آموزش وجود دارد و دانشجویان و دانش آموزان با آن مواجه هستند، می شود. متأسفانه یکی از مسائلی که در استان ها دیده شده عدم پرداخت به موقع سرانه مدارس است که با وجود پیگیری های صورت گرفته، ام
منبع خبر: شهر آرا نیوز
دسته بندی خبر: سیاسی
آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان و مشکل کمبود معلم و نیروهای خدماتی| پیگیری اجرای قانون رتبه بندی معلمان در استان ها
Categories: