تدریس خصوصی dabidi آموزش «ایثار» در مدارس با «میثاق» با شهیدان

آموزش «ایثار» در مدارس با «میثاق» با شهیدان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، برای اولین بار آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران میزبان یکی از گلگون‌کفنان 8 سال دفاع مقدس در آغوش یکی از فضاهای پرورشی و تربیتی خود خواهد بود. در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس از همه اقشار مختلف مردم سلحشور و همیشه درصحنه به‌ویژه جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان آینده‌ساز ایران اسلامی دعوت می‌شود با حضور پرشور خود در این مراسم و در آستانه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های شهدا و امام شهدا (ره) تجدید میثاق نمایند.

 مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار روز چهارشنبه ۶بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم شریف و شهیدپرور شهرستان‌های استان تهران در مهدیه امامزاده اسماعیل (ع) برگزار خواهد شد. همچنین مراسم تشییع خودرویی روز پنجشنبه 7 بهمن از ساعت 8:30 از محل وداع به سمت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهریار و مراسم تشییع و تدفین از ساعت ۹: ۳۰از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهریار به سمت اردوگاه شهید منتظری خواهد بود.

شایان‌ذکر است، مراسم شام غریبان روز پنجشنبه 7 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در کنار مزار و یادمان این شهید عزیز در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار خواهد شد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *