وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون به دنبال آن هستیم که الگوی رتبه بندی مدارس را آماده و مدارس را رتبه بندی کنیم گفت: پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و مرکز سنجش آموزش و پرورش مشغول کار بر روی این الگو هستند. – یوسف نوری با اشاره به فراهم شدن زمینه های اجرایی سازی سندتحول بنیادین اظهار کرد: چندی پیش پژوهشی پیرامون تحقق سند تحول بنیادین در اتفاق بیفتد. ما 40 هزار کارمند اداری داریم و 960 هزار پرسنل ما در مدرسه حضور دارند و باید تحول را از مدرسه شروع کنیم. وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه لذا اکنون به دنبال آن هستیم که الگوی رتبه بندی مدارس را آماده و مدارس را رتبه بندی کنیم گفت: پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و مرکز سنجش آموزش و پرورش مشغول کار بر روی این الگو هستند. نوری ادامه داد: در ماه های گذشته حدود 1700 نفر از جوانان مشتاق را در گام اول در 10 روز آموزش دادیم تا به “رهیاران تحول” تبدیل شوند. یک سری مدارس هم که به صورت خودجوش سندتحول را اجرا کرده اند، تحت عنوان “مدارس تحولی” شناسایی کرده ایم و قصد داریم آنها را در قالب مطالعات الگوبرداری به جامعه معرفی کنیم. وی با اشاره به اینکه باید یک زنجیره تامین شکل بگیرد و همه را با همدیگر هماهنگ کنیم گفت: هماهنگی در ستاد انجام می شود، اما در قاعده هرم باید شبکه ای ایجاد شود و تح
منبع خبر: افکارنیوز
دسته بندی خبر: اجتماعی
آموزش وپرورش به دنبال رتبه بندی مدارس/ توقف سند تحول بنیادین در ادارات وزارتخانه
Categories: