تدریس خصوصی dabidi آموزش و پرورش مسئولیت مهمی در تربیت نسل آینده دارد

آموزش و پرورش مسئولیت مهمی در تربیت نسل آینده دارد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، حجت‌الاسلام محمد محمدیگلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آئین بهره‌برداری از150 مدرسه با مشارکت بنیاد برکت، گفت: فعالیت‌های گسترده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کارهای عظیمی که تاکنون انجام شده به ویژه توسط بنیاد برکت آن هم در شرایط تحریم‌ها بسیار ارزنده و جالب توجه است.

وی ضمن قدردانی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه مدرسه‌سازی، ادامه داد: اینکه امروز150 مدرسه افتتاح می شود، نشانه توجه به بحث آموزش است که در آینده نتایج درخشانی به بار خواهد آورد، کما اینکه اثرات پبشرفت در آموزش را امروز هم می‌بینیم که چه دستاوردهایی داشته‌ایم.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه آموزش و پرورش مسئولیت و رسالت مهمی در تربیت نسل آینده دارد، ابراز کرد: یک حلقه مفقوده بین نسل‌های امروز و فردا به وجود آمده است، که لازم است همه کسانی که تریبون و مسئولیت دارند اندیشه و مکتب امام و انقلاب را به نسل فردا منتقل کنند و این گسست را برطرف نمایند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه‌های مختلف گفت: مدرسه‌سازی یکی از نقاط درخشان فعالیت‌های ستاد و بنیاد برکت است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نظام و مسئولیت امانتی است در دستان ما که آسان به ما نرسیده، تاکید کرد: خدمت به مردم توفیق الهی است، دعا کنید این توفیق از شما سلب نشود.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *