تدریس خصوصی dabidi افتتاح نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با حضور وزیر آموزش و پرورش

افتتاح نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با حضور وزیر آموزش و پرورش

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از روز یکشنبه ۲۱فروردین و با حضور یوسف نوری، به طور رسمی در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب تهران افتتاح شد.

از آنجایی که بازی مهم‌ترین بخش زندگی کودک را تشکیل می‌دهد و اسباب بازی‌ها ابزار و وسایلی هستند که مهارت‌های زندگی کردن را به کودکان آموزش می‌دهند. استفاده از اسباب‌بازی مناسب برای کودکان توانمندی‌های جسمی و ذهنی آن ها را بالا می‌برد و آن‌ها را برای زندگی آینده و پذیرش نقش‌های اجتماعی آماده می‌کند. در همین راستا هدف از برپایی این نمایشگاه، معرفی اسباب بازی‌های استاندارد تولیدکنندگان داخلی در جهت رشد خلاقیت، هوش کودکان و افزایش مهارت زندگی درآن‌ها و کمک به ارتقای آگاهی خانواده‌ها در خرید محصولات اسباب بازی متناسب با سن و خلقیات فرزندانشان، ذکر شده است.

شایان ذکر است، نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱تا ۲۸فروردین ۱۴۰۱ساعت ۱۷تا ۱بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *