تدریس خصوصی dabidi امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده، روند آموزش حضوری با تضمین سلامت دانش آموزان تداوم یابد.

امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده، روند آموزش حضوری با تضمین سلامت دانش آموزان تداوم یابد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده؛ در سفر یک روزه به استان کرمانشاه و در حاشیه بازدید از مدارس کرمانشاه اظهار کرد: با همت بالای فرهنگیان و مدیریت خوب آموزش و پرورش استان کرمانشاه جزو استان‌های پیشتاز بوده و همواره عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

حکیم زاده افزود: خوشبختانه دانش آموزان دوره ابتدایی این استان، درک بسیار درستی از چرایی و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی دارند که بی شک حاصل تلاش همکاران ارزشمندمان است.

وی درخصوص در بازدید از حوزه‌های امتحانی شهر کرمانشاه، گفت: امتحانات بدون هیچ مشکلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و گفت و گویی که با دانش آموزان داشتم نشان از علاقه و اشتیاق آنها برای حضور در مدرسه بود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش، در بازگشایی حضوری مدارس، تابع ستاد مبارزه با کرونا است و هر تصمیمی که در آنجا اتخاذ شود، اجرا خواهیم کرد.

حکیم زاده ادامه داد: در زمان بسته بودن مدارس پیک کرونا را پشت سرگذاشتیم و امیدواریم با تمهیدات خوبی که اندیشیده شده با همکاری وزارت بهداشت، بتوانیم روند آموزش حضوری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تضمین سلامت دانش آموزان تداوم ببخشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش های ترکیبی، برای کادر آموزش، وظیفه مضاعفی را ایجاد کرده و جا دارد که از معلمین زحمتکش، بخاطر تلاش‌های بی وقفه شان در بخش آموزش قدردانی کنم.

شایان ذکر است؛ استان کرمانشاه با ۲میلیون نفر جمعیت ۳۰هزار معلم، ۳۰هزار بازنشسته و ۳۵۰هزار دانش‌آموز دارد که در چهار هزار و ۳۳۱واحد آموزشی درس می‌خوانند.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *