به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سازمان آموزش و پرورش استثنایی، «صد و شصت و دومین» شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی، با مقالاتی در زمینه «اختلالات هیجانی رفتاری» منتشر شد.
بر اساس این گزارش، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «رابطه نشانه های افسرده وار مادر و مشکلات درون نمود کودک با نقش واسطه ای تعارض زناشویی و کیفیت مراقبت مادرانه»، «اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی مادران بر مشکلات برون نمود کودکان پرخاشگر»، «مقایسه اثربخشی نقاشی درمانی و بازی درمانی گروهی بر اضطراب و حرمت خود دانش آموزان با اختلال نارسانویسی توجه/ بیش فعالی»، «رابطه ویژگی های شخصیتی با اضطراب بیماری کووید 19 در مادران کودکان با اختلالات هیجانی_رفتاری»، «اثربخشی درمان تعامل والد- کودک بر کنش های اجرایی و همدلی کودکان با اختلال هیجانی-رفتاری»، «مقایسه اثربخشی آموزش والدگری مثبت و مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان»، «اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر سطح همدلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان مقطع ابتدایی با مشکلات هیجانی- رفتاری» و «بازداری پاسخ، توجه پایدار و ابعاد همدلی در کودکان با اختلالات رفتاری و برون نمود» می باشد.
بر این اساس، این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه مندان می توانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir / به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.