تدریس خصوصی dabidi اهمیت هم افزایی مضاعف در «حوزه اطلاع رسانی» در تحقق اهداف «شورای عالی آموزش و پرورش»

اهمیت هم افزایی مضاعف در «حوزه اطلاع رسانی» در تحقق اهداف «شورای عالی آموزش و پرورش»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مصطفی بابایی؛ در نشست هم اندیشی «بررسی شیوه‌های همکاری و تعامل بین شورای عالی و دستگاه‌های مختلف» که در دبیرخانه شورای عالی برگزار شد، اظهار کرد: این اصل که باید شورای عالی آموزش و پرورش یک برنامه و سیاست کلی در آموزش و پرورش ایجاد کند، اصل خوبی است.

وی با تأکید بر این که باید بتوانیم از توانمندی و ظرفیت بالای دستگاه های عضو شورای عالی استفاده بهینه کنیم، افزود: جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان یک جایگاه فرا دستگاهی و هیأت امنایی است که اعضای موثر و تأثیرگذاری عضو آن هستند.

بابایی با اشاره به این که آموزش و پرورش یک مسأله کلیدی در تمام جوامع است، تصریح کرد: عضویت دستگاه‌های مختلف در شورای عالی، این امید را زنده می‌کند که نهاد وزینی کار سیاستگذاری در آموزش و پرورش را بر عهده دارد.

بابایی با اشاره به این که تنها دانش‌آموزان خروجی آموزش و پرورش نیستند، افزود: همه مردم خروجی آموزش و پرورش هستند که هریک به نوبه خود می‌توانند در سرنوشت جامعه موثر و مفید باشند.

سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پایان تأکید کرد: هم افزایی مضاعف در حوزه اطلاع رسانی در تحقق اهداف شورای عالی آموزش و پرورش اهمیت زیادی دارد که باید عملیاتی شود.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *