تدریس خصوصی dabidi برگزاری آزمون جامع گروه چهارم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در29 بهمن ماه جاری

برگزاری آزمون جامع گروه چهارم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در29 بهمن ماه جاری

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سؤالات این آزمون برای گروه های 23 گانه مشمول آزمون جامع چهارم؛ بر اساس معیارهای صحیح علمی و استاندارد، طراحی و در ارتباط با اهداف و متناسب با نیازهای آموزشی، تنظیم شده است و این آزمون، صبح روز جمعه 29 بهمن ماه جاری با حضور 15 هزار و690  نفر از مشمولان، برگزار خواهد شد.

بر این اساس، برگزاری آزمون پایان بهمن ماه، بهترین موقعیت برای انجام فرآیند استخدام افراد مشمول، برابر با مصوبه مجلس شورای اسلامی در دستگاه آموزش و پرورش است. در این آزمون، علاوه بر تمام افرادی که اسامی آنان توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به معاونت نظارت، اعلام شده است؛ آن تعداد افرادی هم که بنا به دلایل مختلف نتوانسته اندآزمون های برگزار شده گذشته را با موفقیت بگذرانند، می توانند همزمان با گروه چهارم مشمولان در آزمون 29 بهمن به عنوان آزمون جبرانی، شرکت کنند.

در این گزارش آمده است، آزمون پیش رو برای رشته های مختلف آموزش ابتدایی، متوسطه، کودکان با نیازهای ویژه، مشاوره، مراقبان سلامت و بهداشت و مربیان امور تربیتی و تربیت بدنی برگزار خواهد شد. بالاترین جامعه آماری شرکت کنندگان در آزمون نیز به رشته آموزش ابتدایی، اختصاص دارد.

در همین راستا، 2 عنوان درس تخصصی هر رشته به تفکیک و 1 عنوان درس مشترک «اخلاق حرفه ای» در همه رشته ها مقیاس سنجش و تعیین صلاحیت افراد مشمول قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش در آزمون جامع بهمن ماه جاری است. کتاب های درسی و راهنماهای معلم هم از منابع آزمون به شمار می روند و بخشی از سؤالات آزمون در این خصوص طراحی شده است.

آزمون 29 بهمن همچون آزمون برگزار شده گروه های اول، دوم و سوم مشمولان دارای 40 سؤال است. همه سؤالات آزمون، چند گزینه ای است و بخشی از این سؤالات هم به صورت عملکردی چند گزینه ای توأم با سناریوهای کوتاه و بلند طراحی شده است که صبح روز جمعه 29 بهمن ماه جاری از ساعت 10 تا 11:30 به مدت 90 دقیقه به صورت برخط و از طریق سامانه آزمون به نشانی:azmoon.cfu.ac.ir    برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: شماره تلفن 54914-021 پاسخگوی مشمولان در روز آزمون است و کسب رقم 65 درصد از جانب شرکت کنندگان در آزمون جامع، ملاک قبولی افراد است.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *