تدریس خصوصی dabidi توضیحات وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه رسیدگی به شکایات

توضیحات وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه رسیدگی به شکایات

در حوزه پیشگیری در آموزش وپرورش جای کار بسیار داریم که می تواند در سلامت اداری نقش اساسی داشته باشد. – ارسال دو نگارش از سوی وزارتخانه برای صدور احکام رتبه بندی معلمان به گزارش منیبان، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش از ستاد تا کف اداری است و می تواند فعل یا ترک فعل را در برگیرد. مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تصریح کرد: راهبردها و سیاست های کلان هر حوزه را باید به سیاست های اجرایی با مقتضیات سازمان خود تبدیل کنیم و این اجرایی شدن مبتنی بر شناخت دقیق و کامل مقتضیات وزارت آموزش وپرورش خواهد بود. وی تأکید کرد: آموزش وپرورش از ستاد تا کف مدرسه جزو سالم ترین نهادها است و کارکنان آن ازجمله معلمان جزو نهادهای مرجع جامعه است و در این راستا حفظ سلامت دستگاه برای ما حائز اهمیت است و اگر قرار است امروز اتفاق خوبی در جامعه رخ دهد، باید از آموزش وپرورش و در میان دانش آموزان نهادینه شود. مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: در سلامت اداری دو الگو داریم که بخش اول آن پاسخگویی عمومی است و تلاش ما این است که به سازمانی تبدیل شویم که بر اساس نیاز مخاطبان، اهداف را دنبال کنیم و بر اساس آن پاسخگو باشیم و در گام دوم شفافیت سازمانی در امور جاری آموزش وپرورش باید پیشگام
منبع خبر: منیبان
دسته بندی خبر: اجتماعی

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *