تدریس خصوصی dabidi حضور قصه‌گویانی از ۵ قاره جهان در جشنواره قصه‌گویی کانون

حضور قصه‌گویانی از ۵ قاره جهان در جشنواره قصه‌گویی کانون

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قصه‌گویانی از پنج قاره آسیا، آفریقا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا در بخش «بین‌الملل» جشنواره حضور دارند.

بدین ترتیب ۲۲شرکت‌کننده خارجی از کشورهای سوییس، مالزی، مکزیک، ترکیه، عمان، کوبا، اسپانیا، آفریقای جنوبی، کانادا، هندوستان، مصر، فلسطین، تونس، ایتالیا، آرژانتین و آفریقا با ۱۹قصه‌گوی ایرانی در بخش «بین‌الملل» جشنواره به‌رقابت می‌پردازند.

همچنین به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا قصه‌گویان خارجی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حضور فیزیکی ندارند و در اولین و دومین روز جشنواره یعنی ۲۵و ۲۶آذر ویدیوهای ارسالی آنان برای مخاطبان، داوران و منتقدان نمایش داده می شود.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۵تا ۳۰آذر ۱۴۰۰در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد از صفحه رسمی کانون در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/kanoonparvaresh  و آپارات کانون به نشانی www.aparat.com/Kanoonparvaresh/live، پرتال کانون به نشانی  kpf.ir و سایت خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  نمایش داده می‌شود.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *