رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری گفت: آموزش و پرورش باید 50 درصد آموزش های خود را به سمت آموزش مهارتی سوق دهد که این رقم تاکنون 35 درصد است. – علیرضا منادی سفیدان با اشاره به سفرهای استانی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهم ترین اهداف ما دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان ها و شهرستان ها و گفت وگوی با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است. نماینده مردم تبریز، آذرشهر و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هرچه زودتر رتبه بندی و جایگاه آن ها در راستای اجرای این قانون تعیین شود، اضافه کرد: همچنین به دنبال این هستیم که ایرادات مربوط به این قانون را احصا و روند اجرای آن به نفع معلمان را پیگیری کنیم. وی ادامه داد: از سوی دیگر، حضور میدانی در استان ها همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها موجب احصای دیگر مسائلی که در حوزه آموزش وجود دارد و دانشجویان و دانش آموزان با آن مواجه هستند، می شود. متأسفانه یکی از مسائلی که در استان ها دیده شده عدم پرداخت به موقع سرانه مدارس است که با وجود پیگیری های صورت گرفته اما پرداختی به مدارس انجام نشده است.
منبع خبر: خبر گردون
دسته بندی خبر: سیاسی
خبر فوری/ ارزیابی رتبه بندی معلمان در استان ها
Categories: