تدریس خصوصی dabidi دستگاه تعلیم و تربیت از حضور نمایندگان حوزه‌های علمیه در برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی استقبال می‌کند

دستگاه تعلیم و تربیت از حضور نمایندگان حوزه‌های علمیه در برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی استقبال می‌کند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید نیک‌زاد در جمع نمایندگان 11 حوزه یادگیری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، اظهارکرد: این نشست با هدف هم‌افزایی، تعامل و هم‌گرایی بیشتر فعالین عرصه تعلیم و تربیت به عنوان حلقه اتصال میان حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش با انگیزه، روحیه انقلابی و جهادی به دنبال پیاده سازی اهداف سندتحول بینادین، اسناد بالادستی و ارتقای کیفیت برنامه‌های همکاری میان حوزه‌های علمیه و  وزارت آموزش و پرورش است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نیک‌زاد با اشاره به اهتمام وزیر در استفاده از ظرفیت‌های بی‌بدیل حوزه و روحانیت برای تحقق هر بیشتر سندتحول بینادین، گفت: آموزش و پرورش با افتخار از حضور نمایندگان حوزه‌‌های علمیه و روحانیت در برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی استقبال می‌کند و از برنامه‌های اصلی وزیر آموزش و پرورش، تأکید بر این موضوع علی‌رغم همه مشکلات پیش رو است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور مؤثر نمایندگان حوزه علمیه در۱۱حوزه یادگیری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی، تصریح کرد: انتظار می‌رود، اساتید و صاحب‌نظران عضو گروه‌های ۱۱گانه، طرح‌ها و برنامه‌های دانش بنیان خود را در قالب مبانی نظری به وزارت آموزش و پرورش ارائه کنند تا پس از طی فرایندهای قانونی و سازمانی، عملیاتی شود.

شایان ذکر است، 11 حوزه یادگیری که نمایندگان حوزه علمیه در آن حضور دارند، شامل حوزه‌های؛ «قرآن و عربی»، «کار و فناوری»، «ریاضی»، «علوم انسانی»،« ادبیات فارسی»، «پیش دبستانی»، «علوم تجربی»، «فرهنگ و هنر»، «مهارت‌های زندگی»، «سلامت و تربیت بدنی» و «حکمت ومهارت فکر» است.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *