به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم احمدی لاشکی، در همایش رؤسای ادارات حقوقی آموزش و پرورش استان های کشور، افزود: نخستین مأموریت ادارات حقوقی ابتکار عمل در شناسایی ارتباطات تقنینی است که باید منعکس کننده نیازهای سیستم برای قانون گذاری باشد. – معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی حدود یک میلیون نفر معلم کار سختی است، اما با جدیت در حال عملیاتی شدن است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم احمدی لاشکی، در همایش رؤسای ادارات حقوقی آموزش و پرورش استان های کشور، افزود: نخستین مأموریت ادارات حقوقی ابتکار عمل در شناسایی ارتباطات تقنینی است که باید منعکس کننده نیازهای سیستم برای قانون گذاری باشد. وی با بیان اینکه معتقدیم واحدهای حقوقی باید نقش پیشینی و فعال داشته باشند و نباید نگاه منفعل و پسینی داشته باشد تاکید کرد: باید در واحدهای حقوقی از حوزه انفعالی به فعالیت صرف اثربخش حرکت کنیم. احمدی لاشکی آموزش و توانمندسازی مدیران اجرایی و کارشناسان حقوقی در راستای مستندسازی املاک آموزش و پرورش را به عنوان یک اصل در حوزه حقوقی برشمرد و تحقق این مهم را یکی مهمترین اهداف این همایش دانست.
منبع خبر: خبرگزاری دانشجو
دسته بندی خبر: سیاسی
رتبه بندی یک میلیون معلم سخت است
Categories: