تدریس خصوصی dabidi فراخوان «بخش تعاملی» هفتمین بازار ملی پویانمایی تهران

فراخوان «بخش تعاملی» هفتمین بازار ملی پویانمایی تهران

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «بخش تعاملی» یکی از جدیدترین بخش‌های «بازار ملی پویانمایی» است که برای اولین بار در حوزه انیمیشن اجرایی خواهد شد. این بخش تمامی گروه‌ها، تیم‌ها و اشخاص حقیقی را که در حوزه انیمیشن، نوآوری، تولید، اختراع، مهندسی معکوس و تجهیزات، فعالیت دارند را در بر می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، حضور در بازار تعاملی می‌تواند فرصتی مناسب برای معرفی افراد و شناساندن موقعیت حرفه‌ای آن‌ها به فعالان این حوزه در راستای تأمین نیروی انسانی در بخش فنی و هنری باشد تا در ادامه مسیر منجر به ایجاد رابطه حرفه‌ای در این بستر شود.

بر این اساس، تأمین نیروی انسانی شرکت‌ها، تأمین تجهیزات و تولیدکنندگان حوزه انیمیشن، ارتباط بی واسطه با هنرمندان، کارگردانان و استودیوهای مطرح کشور، بستری مناسب برای ارتباط میان تولیدکنندگان و هنرمندان با سرمایه‌گذار، ارائه و نمایش دستاوردهای داخلی حوزه انیمیشن با رویکرد نیازهای فنی و هنری از مهم‌ترین دلایل حضور در این رویداد تخصصی است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت پیش ثبت نام با ارسال اطلاعات خود (نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، استان، رزومه کاری، حوزه فعالیت (ایده‌پردازی و فیلمنامه‌نویسی/ موسیقی، صداگذاری و دوبله/ تجهیزات/ طراحی شخصیت و کانسپت/ انیماتور)، مجموعه عکس‌ها یا فیلم‌ها از نمونه کارهای اجرا شده یا در دست اجرا) به ایمیل بخش بازار به نشانی info۸@tehran-animafestival.ir  و یا با تماس با شماره ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۷۰مراحل پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند.

شایان ذکر است؛ دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۵تا ۱۹اسفند ۱۴۰۰در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار خواهد شد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *