تدریس خصوصی dabidi مراسم وداع با پیکر مرحوم «سیدهادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز برگزار شد

مراسم وداع با پیکر مرحوم «سیدهادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز برگزار شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سیدهادی موجانی از خیرین به نام و رییس فقید هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌‎های استان تهران در بامداد دوشنبه 13 دی‌ماه دعوت حق را لبیک گفت.
مرحوم موجانی در ساخت و مشارکت بسیاری از مدارس جنوب تهران و شهرستان ری نقش موثر و بسزایی داشت و دانش‌آموزان بسیاری در مدارس احداثی این خیر نیک اندیش مشغول تحصیل هستند.
مراسم وداع با پیکر مرحوم سیدهادی موجانی امروز پنجشنبه 16 دی‌ماه 1400 با حضور دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و جمعی از شخصیت‌ها، مقامات عالی و مردم نوع‌دوست کشورمان از مقابل منزل ایشان انجام شد تا در استان قم و در جوار بارگاه نورانی حضرت معصومه (س) آرام گیرد.
در این مراسم همچنین، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مدیران عالی حضور داشتند و ضمن ابراز همدردی با خانواده معزا، برای مرحوم موجانی که از اندوخته خود در راه مدرسه‌سازی مشارکت داشت، طلب غفران الهی داشتند.
مراسم ختم مرحوم سیدهادی موجانی، خیر مدرسه‌ساز و رییس فقید هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران جمعه 17 دی ماه از ساعت 10:30 در مسجد الغدیر واقع در خیابان میرداماد برگزار خواهد شد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *