تدریس خصوصی dabidi کاهش پرونده‌ها با توسعه آموزش‌ها و فرهنگ سازی در حوزه حقوقی

کاهش پرونده‌ها با توسعه آموزش‌ها و فرهنگ سازی در حوزه حقوقی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی در دوره آموزشی ارتقای سلامت اداری اعضای هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری قطب ۲کشور‌ که در رامسر مازندران برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد و نگرش اعضای هیات بدوی تاثیر بسزایی در پیشرفت و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت دارد از این رو برگزاری جلسات کارگاهی برای اعضای این هیات می‌تواند منجر به اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه شود.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ جایگاه و شأنیت معلم در هر شرایطی، تصریح کرد: با توجه به مقام معلم به عنوان یک انسان در جامعه کار سختی در هیات بدوی انجام می‌شود و شایسته است در چنین فضایی یک ‌کارگروه جهت بررسی پرونده‌های خاص به منظور صدور آرای دقیق‌تر تشکیل شود.

احمدی لاشکی با اشاره به این موضوع که نقض قوانین و مقررات باید با وضع قوانین جدید حل شود، افزود: جهل به قانون ایراد بزرگی می‌باشد که شایسته است در کلاس‌های آموزشی این مشکل مرتفع گردد.

 وی ادامه داد: چشم‌انداز ما این است که دستگاه آموزش و پرورش در متعادل‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین وضع ممکن قرار گیرد زیرا عملکرد آموزش و پرورش در جامعه مورد توجه همگان است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌ها باید به گونه‌ای باشد که افراد با آگاهی کامل از قوانین تخلفی مرتکب نشوند و در نتیجه هیچ پرونده‌ای برای افراد تشکیل نشود بنابراین برای نیل به این هدف نیازمند نیرو متخصص و متعهد هستیم.

وی گفت: عملکرد و نگرش اعضای هیات بدوی تاثیر بسزایی در پیشرفت و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت دارد.

احمدی لاشکی با تأکید بر این که نقض قوانین و مقررات باید با وضع قوانین جدید حل شود، اظهار کرد: جهل به قانون ایراد بزرگی می‌باشد که شایسته است در کلاس‌های آموزشی این مشکل مرتفع گردد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *