تدریس خصوصی dabidi  «گروه های جهادی» نقش موثری در تحقق «نصیب آموزشی برابر» دارند

 «گروه های جهادی» نقش موثری در تحقق «نصیب آموزشی برابر» دارند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری؛ در دیدار با گروه های جهادی و مردمی استان کرمان با اشاره به آغاز به کار قرارگاه جهادی عملیاتی «عدالت تربیتی» و «نصیب آموزشی برابر» در وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد:  بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی، گروه‌های خیریه و افراد دلسوز در راستای دست‌یابی به وضعیت مطلوب در حوزه آموزش، از مهم ترین اهداف راه اندازی قرارگاه جهادی در دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی از شهید سلیمانی به عنوان سردار فداکار اسلام نام برد و افزود: شهید سلیمانی با انجام‌‌ کار جهادی و میدانی، الگویی برای تمام انسان های جهادگر شد.

نوری با بیان اینکه برقراری «نصیب آموزشی برابر» یکی از مهم ترین راهبرد آموزش و پرورش کشور است، گفت: برقراری عدالت آموزشی و رفع تبعیض در مناطق کم برخوردار، نسبت به مناطق برخوردار را، نمی توان جز با همت و حمایت حلقه های میانی و گروه های جهادی ایجاد کرد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت گروه های جهادی در پیشبرد اهداف آموزشی گفت: در تمام دنیا، حلقه های میانی تنها با هدف نوع دوستی فعالیت می کنند اما خوشبختانه در کشور ما علاوه بر نوع دوستی، حلقه های میانی برای رضای خداوند، به خلق خدمت می کنند.

نوری با بیان اینکه تکیه بر خداوند به کار انسان خیر و برکت می دهد، گفت: از گروه های دانشجومعلمان توقع داریم در راستای تحقق «نصیب آموزشی برابر» برای رفع اشکالات درسی و جمع بندی دورس دانش آموزان مناطق دور دست، تلاش کنند.

 

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *