تدریس خصوصی dabidi آثار همایش ملی «تربیت در زیست بوم جدید» سال‌ها در نظام تعلیم وتربیت جاری خواهد بود

آثار همایش ملی «تربیت در زیست بوم جدید» سال‌ها در نظام تعلیم وتربیت جاری خواهد بود

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مسعود شکوهی؛ ضمن عرض تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: کمبود اقدامات و فعالیت هایی که پایه های علمی و دانش بنیان داشته باشد، در آموزش و پرورش احساس می‌شود.

وی ادامه داد: ما باید بیاموزیم چگونه با بحران کرونا و بحران های مشابه روبرو شویم؛ البته ممکن است هر کس اقدامات خلاقانه ای را در این زمینه انجام داده باشد اما اقداماتی که پایه علمی داشته باشند، بسیار مناسب تر خواهد بود.

شکوهی گفت: متأسفانه اقدامات خلاقانه متفرقه، مبنای علمی ندارد و ما را به اهداف آموزش و پرورش، به ویژه «اجرای سند تحول بنیادین» نمی‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: اما با توجه به نیازها به این نتیجه رسیده ایم که از ظرفیت‌های علمی موجود بهره بگیریم و به سراغ صاحبان اندیشه و علم برویم تا به ما مشورت بدهند که موضوع «تربیت» در نظام تعلیم و تربیت در این ایام، چگونه باشد تا بیش ترین اثربخشی را به دنبال داشته باشد.

شکوهی گفت: مسئولیت اداری و اخلاقی ما اجازه نمی دهد که نسبت به مسائل تربیتی بی تفاوت باشیم. برای هر لحظه دانش‌آموزان باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و از همه ظرفیت ها برای اثربخشی آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید، یک اثر ماندگار برای آموزش و پرورش است و قصد داریم از تمام مقالاتی که برای سخنرانی در همایش انتخاب می شوند برای مباحث علمی و محتوایی که قرار است تولید شود، استفاده کنیم.

شکوهی ادامه داد: همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید، می تواند مرجعی برای تمام بخش های آموزش و پرورش باشد و بی شک آثار وبرکات این رویداد علمی و فرهنگی، سالیان سال در نظام و تربیت، جاری خواهد ماند.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *