تدریس خصوصی dabidi آغاز عملیات ساخت 2200 واحد مسکونی در تربت جام در دستور کار دولت سیزدهم

آغاز عملیات ساخت 2200 واحد مسکونی در تربت جام در دستور کار دولت سیزدهم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در سفر استانی به خراسان رضوی در آغاز عملیات اجرایی ساخت طرح ملی 2 هزار و 200 مسکن شهرستان تربت جام، اظهار کرد: تامین مسکن دغدغه و اصرار دولت است و دولت سیزدهم بر اساس وظایف قانونی خود، تامین واحدهای مسکونی برای افراد فاقد مسکن را در راستای رفاه مردم و به عنوان یکی از نیازها و دغدغه‌های اصلی کشور، در دستور کار قرار داده است.

نوری افزود: بی شک، برای اجرای سریع و مطلوب طرح های عمرانی تأمین مسکن، باید از ظرفیت آحاد مردم و دستگاه های دولتی بهره ببریم.

نماینده ویژه دولت در استان خراسان رضوی با اشاره به دستاوردهای دولت مردمی افزود: خوشبختانه با همکاری پویا و همفکری خردمندانه ی پژوهشگران و متخصصان کشور، امروز موفق به تولید واکسن داخلی و صادرات آن به کشورهای دیگر شده ایم. این یکی از اقدامات موفق و موثر دولت در راستای مهار بیماری کرونا بود که با بهره برداری از مشارکت مردمی به نتیجه رسید.

وزیر آموزش و پرورش  با بیان اینکه رییس جمهور بارها در سخنانشان در جمع اعضای دولت تأکید کرده اند: «خود را از مردم جدا ندانیم»، گفت: پروژه طرح ملی مسکن شهرستان تربت جام در زمینی به مساحت ۱۲هکتار در قالب ۲هزار و ۲۰۰واحد با متراژ 80 مترمربع و در مجتمع‌های ۴طبقه ای ساخته خواهد شد و ما امیدواریم با اتمام این پروژه بتوانیم دغدغه 2200 خانواده را رفع کنیم.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: برای ایجاد «تحول» در کشور، همه باید دست در دست هم دهیم و بر پایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش دولت، با اجرای فعالیت های دانش بنیان، «تولید» و «اشتغال» را افزایش دهیم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *