تدریس خصوصی dabidi آغاز عملیات ساخت 40 مدرسه در چهارمحال‌و‌بختیاری، با همت خیّرین مدرسه‌ساز

آغاز عملیات ساخت 40 مدرسه در چهارمحال‌و‌بختیاری، با همت خیّرین مدرسه‌ساز

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش ‌و ‌پرورش، فرحناز قائدامینی؛ با اشاره به نقش بی‌بدیل خیّران در پیشبرد اهداف آموزشی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: مجمع خیّران مدرسه‌ساز چهارمحال ‌و بختیاری، همراهی و همکاری بسیار خوبی با آموزش‌ و پرورش استان دارد به طوری‌که از ابتدای سال 1400 تاکنون اجرای عملیات ساخت ۴۰مدرسه با کمک خیرین در نقاط مختلف استان آغاز شده استو امیدواریم بتوانیم از ظرفیت خوب خیّران برای به حداقل رساندن مشکلات مدارس، استفاده کنیم.

قائدامینی، در خصوص هوشمند سازی مدارس استان چهارمحال و بختیاری، گفت: سال گذشته ۵۰۰کلاس درسی هوشمند سازی شد و ۱۶۰۰مدرسه از مجموع ۱۹۰۰مدرسه استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

 وی همچنین در خصوص تأمین امکانات و تجهیزات ورزشی مدارس استان، گفت: بیشتر  مدارس دخترانه به اتاق‌های ورزشی مجهز شده و چمن مصنوعی در بسیاری از مدارس پسرانه تعبیه شده است، همچنین چندین دوره ارسال تجهیزات ورزشی به تمامی مدارس استان در قالب کاروان پویایی و نشاط نیز انجام شده است.

وی افزود: هنرستان‌ها نیز به استفاده از اعتبارات سایر دستگاه‌ها از جمله پارک علم و فناوری و مدیریت و برنامه‌ریزی تجهیز شده اند.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *