وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون به دنبال آن هستیم که الگوی رتبه بندی مدارس را آماده و مدارس را رتبه بندی کنیم گفت: پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و مرکز سنجش آموزش و پرورش مشغول کار بر روی این الگو هستند. – به گزارش تابناک ، یوسف نوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فراهم شدن زمینه های اجرایی سازی سندتحول بنیادین اظهار کرد: چندی پیش پژوهشی پیرامون تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در بعد میدانی و ملی از سوی مجمع تشخیص انجام شده بود که نشان می داد کسانی که تحول بنیادین را پیگیری می کنند آن را تا ستاد می رسانند، اما از اداره کل، به سطوح پایین تر نمی رود. وی افزود: این درحالی است که تحول باید در مدرسه اتفاق بیفتد. ما 40 هزار کارمند اداری داریم و 960 هزار پرسنل ما در مدرسه حضور دارند و باید تحول را از مدرسه شروع کنیم. وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه لذا اکنون به دنبال آن هستیم که الگوی رتبه بندی مدارس را آماده و مدارس را رتبه بندی کنیم گفت: پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و مرکز سنجش آموزش و پرورش مشغول کار بر روی این الگو هستند. نوری ادامه داد: در ماه های گذشته حدود 1700 نفر از جوانان مشتاق را در گام اول در 10 روز آموزش دادیم تا به رهیاران تحول تبدیل شوند.
منبع خبر: تابناک
دسته بندی خبر: اجتماعی
آموزش وپرورش به دنبال رتبه بندی مدارس
Categories: