تدریس خصوصی dabidi آموزش و پرورش، مرکز ثقل تربیت دینی و معارف اسلامی فرزندان این مرز و بوم است

آموزش و پرورش، مرکز ثقل تربیت دینی و معارف اسلامی فرزندان این مرز و بوم است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آیت الله علوی گرگانی، در دیدار وزیر آموزش و پرورش که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهارکرد: در این شرایط که دشمنان چه در داخل و چه در خارج از کشور برای انحراف بچه‌های ما کار می‌کنند این آموزش و پرورش است که باید وظیفه مهم و سنگین هدایت فکری و اعتقادی فرزندان این مرز و بوم را به شایستگی انجام دهد.

معظم له با انتقاد از حاکمیت سند منحرف ۲۰۳۰در آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: امیدوارم از این پس، سند تحول بنیادین که به تایید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رسیده و دانش‌آموزان را با مباحث دینی و اسلامی رشد می‌دهد، در آموزش و پرورش به طور کامل اجرایی شود.

آیت الله علوی گرگانی افزود: آینده کشور ما نیازمند جوانانی است که در کنار آگاهی‌های علمی با دین و معارف اهل بیت علیهم السلام انس داشته باشند، چرا که در این صورت آینده کشور امید بخش و روشن خواهد بود.

معظم له با انتقاد از برخی مدیران سابق آموزش و پرورش که وعده دادند در تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان تلاش کنند، اما متاسفانه بر خلاف آنچه گفته بودند حرکت کردند، گفت: امیدوارم که وزیر جدید به وعدها هایی که داده است عمل کند و نظام آموزشی را در مسیری قرار دهد که دانش‌آموزان ما با مباحث دینی بیگانه نباشند.

آیت الله علوی گرگانی همچنین با اشاره به مطالبات معلمان از وزارت آموزش و پرورش از وزیر جدید خواست که برای برآورده شدن مطالبات به حق معلمان از همه توان و امکانات خود استفاده کند.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *