مدرس مدیریت آموزشی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با برشمردن ویژگی رهبری نوکیشانه آموزش در مدارس گفت: امروز مهم است که معلم از روش های نوآورانه و خلاق در آموزش استفاده کند و یادگیری را به صورت مستمر بهبود بخشد. – به گزارش ایکنا، حمید تورانی، استاد مدیریت آموزشی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش شامگاه دوم آذرماه در نشست علمی رهبری مدارس با طعم نوکیشانه در بستر دگرگونی های معاصر با طرح این پرسش که ما به عنوان معلم و رهبر کلاس درس به خصوص در دوره فضای مجازی و دیجیتال چگونه باید مدیریت کنیم، گفت: بنده کتاب رهبری نوکیش را در دوره کرونا نوشتم و منتشر شد. معتقدم اگر کرونا نبود ما نمی توانستیم وارد فضای ترکیبی آموزش شویم در صورتی که در خیلی از کشورها از سال 2010 به این طرف آموزش ترکیبی مجازی و حضوری داشتند. البته مدرس دیجیتال کمک می کند تا دانش آموزان با عمق بیشتری یاد بگیرند نه اینکه فناوری جای معلم و مدرسه بنشیند. فناوری هیچ وقت جای معلم نمی نشیند بلکه فناوری جای چیزهای بی خاصیت قرار می گیرد، لذا اگر معلمی کار خودش را بلد باشد، فناوری جای او را نخواهد گرفت. اهمیت عاطفه در آموزش تورانی افزود: معلمی که نمی تواند با بچه ها ارتباط برقرار کند، محبت و عاطفه و انگیزه ندارد، فناوری جای او را خواهد گرفت کما اینکه فناوری جای پدر و مادر بی خ
منبع خبر: ایکنا
دسته بندی خبر: اجتماعی
احساس یادگیری در معلمان کاهش یافته است
Categories: