تدریس خصوصی dabidi ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شامخ شهدا به ویژه شهید «حاج قاسم سلیمانی»

ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شامخ شهدا به ویژه شهید «حاج قاسم سلیمانی»

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری؛ همزمان با آغاز سال 1401 با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جمع نمازگزاران مغرب و عشا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین وظیفه سازمانی در نظام تعلیم و تربیت، ضروری است؛ دانش آموزان را با آرمان های شهدا و مکتب تربیتی شهید سپهبد حاج قاسم  سلیمانی آشنا کنیم تا بتوانیم آنها را در مسیر رسیدن به اهداف سند هدایت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: روحیه ایثار گری، فداکاری و جهادگری شهید حاج قاسم سلیمانی، مهم ترین خصیصه ای بود که موجب جاودانگی و ماندگاری این شهید بزرگوار شد.

نوری با بیان اینکه «ولایت مداری» از دیگر ویژگی های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود، بیان کرد: شهید سلیمانی همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بود و با تمام توان در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و ولی فقیه تلاش کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد: از کنار مرقد مطهر شهدا به ویژه مرقد مطهر شهید سلیمانی برای تمامی مردم ایران به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، آرزوی سالی سرشار از سلامتی و سربلندی را دارم.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *