معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: باید توان یادگیری دانش آموزانی را که امکان کمتری برای یادگیری داشته اند، ارتقا دهیم و فعالیت مدارس تابستانه، – می تواند این گروه از دانش آموزان را به خودباوری و آینده بهتر هدایت کند. به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: فراهم کردن محیط مثبت و انگیزه بخش برای یادگیری، هدف اصلی و مورد پیگیری در فعالیت مدارس تابستانه است. حکیم زاده این سخن را در گردهمایی معاونان ابتدایی ادارات کل آموزش و پرورش کشور در مشهد اظهار کرد و ادامه داد: به هیچ وجه نباید به دانش آموزانی که در این مدارس برای جبران عقب ماندگی حاضر می شوند برچسب زده شود، زیرا این دانش آموزان ضعیف نیستند بلکه تنها فرصت های کمتری برای یادگیری داشته اند. معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: به هیچ وجه نباید این گروه دانش آموزان را به خانواده واگذار کنیم، زیرا این ما هستیم که مسوول تعلیم و تربیت و دانش افزایی آنها هستیم و آموزش هدفمند را باید مد نظر داشته باشیم. وی تصریح کرد: تکلیف داریم تا در مدت زمانی که در اختیار داریم کار و اقدام موثری انجام دهیم، و همه ما نسبت به بهبود وضع تربیتی دانش آموزان، به عنوان مهمترین سرمایه های انسانی موجود در کشور مسوول هستیم.
منبع خبر: موج
دسته بندی خبر: اجتماعی
ارائه آموزشها در مدارس تابستانی ثمربخش بودن کار است
Categories: