رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: 522 نفر از عوامل اجرایی در 74 مدرسه مستقل و ضمیمه شهری و روستایی به بیش از یک هزار و 400 دانش آموز با نیاز ویژه در کردستان خدمات آموزشی، – به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، طالب محمدی در جلسه تخصصی مدیران مدارس استثنایی و مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری که در بستر شبکه آموزشی شاد برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت حرفه ای در مدارس استثنایی بیش از دانش، مهارت و فنون، نیازمند روابط انسانی، عاطفی و معنوی است. وی تصریح کرد: 522 نفر از عوامل اجرایی در 74 مدرسه مستقل و ضمیمه شهری و روستایی به بیش از یک هزار و 400 دانش آموز با نیاز ویژه در کردستان خدمات آموزشی، پرورشی، حمایتی و توانبخشی ارائه می دهند. رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان به برنامه ریزی در راستای بهره گیری از همه ارکان مدرسه از جمله گروه های آموزشی، انجمن اولیا ومربیان، شورای دبیران، شورای مدرسه و آموزشی سفارش کرد وگفت: توجه به آموزش و پرورش استثنایی ضرورتی انکارناپذیر در راستای تحقق عدالت آموزشی است. محمدی اظهار داشت: مدرسه محور اصلی و جلوه عینی نظام تعلیم و تربیت است و توفیق خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را رحمت الهی دانست که شامل حال افرادی خاص می شود.
منبع خبر: فارس
دسته بندی خبر: اجتماعی
ارائه خدمات آموزشی به 1400 دانش آموز استثنایی در کردستان
Categories: