تدریس خصوصی dabidi افتتاح مدرسه  ۱۲ کلاسه در شهرستان خرمشهر و بازدید از پروژه های در حال ساخت شهرستان آبادان

افتتاح مدرسه  ۱۲ کلاسه در شهرستان خرمشهر و بازدید از پروژه های در حال ساخت شهرستان آبادان

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز ۱۲اسفند ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش مدرسه ۱۲کلاسه بنیاد علمی – آموزشی قلم چی در شهرستان خرمشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است،  این آموزشگاه دخترانه در مساحت ۶هزار متر مربع و زیربنای ۲هزار و ۱۷۶متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال از محل اعتبارات مشارکت‌های مردمی و مشارکت خیر مدرسه ساز ؛ قلم چی، احداث گردیده است.

همچنین در ادامه سفراستانی به خوزستان، وزیر آموزش و پرورش از پروژه های در حال ساخت شهرستان آبادان بازید و در حاشیه این بازدید، گفت: برنامه ریزی هایی در جهت نوسازی قلعه و تجهیز مدارس شهرستان آبادان صورت گرفته است.

وی افزود: شهرستان آبادان به عنوان قلب تپنده دفاع مقدس، شاهد ایثارگری ها از خود گذشتگی های جوانان این سرزمین بوده است.

نوری خاطر نشان کرد: مدارس فرسوده و با قدمت بالای شهرستان آبادان نوسازی و موردبهسازی قرار خواهند گرفت که امروز از یکی از این مدارس بازدید به عمل آمد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای جذب نیروی انسانی و به ویژه نیروی خدمتگزار و سرایدار، تصریح کرد: در لایحه بودجه سال آینده بحث جذب نیروی سرایدار و خدمتگزار برای مدارس به علت اهمیت آن مورد توجه قرار گرفته است که امیدواریم در لایحه به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *