تدریس خصوصی dabidi این نمایشگاه، مبین نبوغ دانشمندان و بخش عظیمی از موفقیت های کشور، مدیون زحمات و ایثارگری های معلمان است

این نمایشگاه، مبین نبوغ دانشمندان و بخش عظیمی از موفقیت های کشور، مدیون زحمات و ایثارگری های معلمان است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز، یوسف نوری از بخش های مختلف نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در پارک گفت و گو بازدید کرد.

نوری در جریان این بازدید اظهار کرد:امروز روز ۹دی، روز بصیرت و میثاق امت و ولایت است و من جا دارد که این روز را گرامی داشتهو تبریک عرض کنم.

وی با تقدیر از رئیس جهاد دانشگاهی و سایرینی که  در برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی تلاش کردند، افزود: قطعاً زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی محققان، اساتید و جوانان در جهت تحقق گام دوم انقلاب است.

نوری ادامه داد: برپایی چنین نمایشگاه هایی که نشان دهنده نبوغ افراد است؛ در تحقق بیانیه گام دوم و در تحکیم مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به قله های دانش و فناوری جهان، مهم ترین نقش را دارد.

وی افزود: تفاوتی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی با نمایشگاه های دیگری که از آن ها بازدید کرده ام این است که در این نمایشگاه، به حوزه آموزش و پرورش، خانواده و حوزه های اجتماعی در جامعه توجه ویژه شده است، و این نکته بسیار حائز اهمیت است.

 وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در واقع این ها زیر ساخت ها هستند و مجموعه این کارها نمود فرهنگ است و فرهنگ اگر تقویت شود بر ارزش ها مبتنی خواهد شد و رفتارهای جامعه بر اساس آن شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به تمام کسانی که در مسیر برپایی این نمایشگاه تلاش کرده اند، به دلیل کار های بسیار خوبی که در حوزه های پیش دبستانی، دبستان، متوسطه، کارآفرینی، هدایت تحصیلی، شایستگی معلمان و … انجام شده بود، تبریک عرض می کنم.

نوری با اشاره به رونمایی از «مدرسه ملی مهارت برای آینده مشاغل و مشاغل آینده»، گفت: «مدرسه ملی مهارت برای آینده مشاغل و مشاغل آینده» یکی از برترین کارهای فرهنگی در حوزه آموزش و تعلیم و تربیت بود که در این نمایشگاه از آن رونمایی شد و قطعا ما در آینده خیلی نزدیک با جهاددانشگاهی تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف آموزشی و فرهنگی امضا خواهیم کرد .

وی افزود: آموزش و پرورش از وزارت علوم، معاونت فناوری، ریاست جمهوری و جهاددانشگاهی جدا  نیست زیرا همه به هم نیازمندیم و اگر فعالیت در زمینه های کار آفرینی، خلاقیت، نوآوری و اختراع از دوره  کودکی و حتی پیش از دبستان به دانش آموزان، آموزش داده شود، قطعاً کشور،آینده بسیار روشنی خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش با تشکر جامعه فرهنگیان کشور و  معلمان گرانقدر، بخاطر تلاش برای آموزش و تربیت دانش آموزان، گفت: امروز در همه آثار رگه هایی از تلاش معلمان و دانش آموزان دیده می شود و کشور بخش  عظیمی از موفقیت های خود را مدیون زحمات و ایثارگری های معلمان است.

وی گفت: از اصحاب رسانه که همواره به عنوان یک رکن تربیت حامی نظام تعلیم و تربیت هستند، نیز نهایت تشکر را دارم.

 

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *