تدریس خصوصی dabidi بازدید وزیر آموزش و پرورش از خوابگاه دانشجو معلمان دانشگاه شهید رجایی

بازدید وزیر آموزش و پرورش از خوابگاه دانشجو معلمان دانشگاه شهید رجایی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، شامگاه دیروز، یوسف نوری در پی حضوری شدن دانشگاه ها، در بازدید از روند ارائه خدمات به دانشجومعلمان در خوابگاه شهید رجایی، ضمن گفت و گو با تعدادی از دانشجومعلمان، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت خوبی است تا در راستای خودسازی قدم برداریم و از فیوضات معنوی آن بیش از پیش برخوردار شویم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود: معلمان سرمایه های انسانی جامعه هستند و تلاش های آنان می تواند زیربنای توسعه کشور را ترسیم کند و هفته معلم فرصت خوبی برای بزرگداشت مقام آن ها است.

نوری با بیان اینکه شما دانشجو معلمان امیدهای آینده این کشور برای توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت کشور هستید، اظهار کرد: آینده آموزش و پرورش و تربیت و توسعه نیروی انسانی کشور توسط شما دانشجو معلمان تعیین خواهد شد لذا این دوران را قدر بدانید و بر آموختن دانش های مختلف تاکید داشته باشید تا بتوانید دانش آموزان خود را در ساحت های مختلف آموزشی و تربیتی، پرورش نمایید.

وزیر آموزش و پرورش در این بازدید با سرپرستان خوابگاه نیز گفت و گو کرد و در جریان کیفیت و کمیت امکانات خوابگاهی قرار گرفت. 

در ادامه این بازدید وزیر و آموزش و پرورش، در گفت و گو با دانشجو معلمان ، ضمن استماع دغدغه های آنان، به پرسش های آنان نیز پاسخ داد. 

شایان ذکر است؛ رتبه بندی فرهنگیان، زمان اجرای رتبه بندی، نحوه شامل شدن دانشجو معلمان و معلمان با سابقه کار پایین از رتبه بندی، اختصاص امکانات تجهیزات فنی و رفاهی بیشتر به دانشگاه شهید رجایی، رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان و حل مسائل رفاهی و …، از جمله مواردی بود که دانشجو معلمان با وزیر آموزش و پرورش، مطرح کردند.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *