تدریس خصوصی dabidi به دنبال روان کردن اجرای قانون رتبه بندی معلمان هستیم/ معلمان با آیین نامه این قانون مشکل دارند

به دنبال روان کردن اجرای قانون رتبه بندی معلمان هستیم/ معلمان با آیین نامه این قانون مشکل دارند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دنبال این هستیم که آیین نامه رتبه بندی معلمان را روانتر کنیم چراکه معلمان با این آیین نامه مشکل دارند. – سید محمد مولوی، در ارزیابی خود پیرو اجرای قانون رتبه بندی معلمان در کشور بیان کرد: متاسفانه یکی از مشکلاتی که آموزش و پرورش از سالهای گذشته تاکنون گرفتار آن است، به اصطلاح، کاغذ بازی صورت گرفته است. وی تاکید کرد: بروکراسی شکل گرفته در اموزش و پرورش ضمن اینکه هزینه های مادی زیادی دارد، در وقت هم هزینه ایجاد می کند. عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نزدیک به 15 اشکال به آیین نامه رتبه بندی معلمان گرفت و برخی موضوعات این ایین نامه در کمیته تطبیق مصوبات مجلس بررسی شد،بیان کرد: این جای سوال دارد که چرا باید این اتفاق رخ دهد؟ چرا باید 15 اشکال به آیین نامه دولت وارد باشد؟ وی با اشاره به نگاه نادرست به موضوع معیشت، منزلت و ارتقای معلمان در این آیین نامه تاکید کرد: طبق قانون اموزش و پرورش موظف است که در سال 40 ساعات برای معلمان و کارمندان آموزش درنظر بگیرد. عضو کمیسیون آموزش، تحققات و فناوری ادامه داد: سوال اینجاست که اگر وزارت آموزش و پرورش برای بنده نوعی به عنوان استاد دانشگاه و معلم دوره ای برای اموزش در نظر نگرفته،دیگر
منبع خبر: خبرجو 24
دسته بندی خبر: سیاسی

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *