به گزارش اندیشه معاصر؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، همه به معلمان بدهکار هستند اما این را باید در بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری در فوق العاده ویژه ها دنبال کرد. – وی افزود: در اینکه معیشت معلمان باید با جدیت دنبال شود شکی نیست و این یک وظیفه است زیرا همه به معلمان بدهکار هستند اما این را باید در بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری در فوق العاده ویژه ها دنبال کرد. معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رتبه بندی معلمان جهت ارتقا کیفیت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: لایحه های مشخصی دارد و در این میان معلمی که وقت بیشتری از ساعت کلاس را صرف حل مسائل درس می گذارد با معلمی که چند دقیقه زودتر کلاس را ترک می کند باهم متفاوت است و باید این ها مشخص شود. احمدی لاشکی با تاکید بر اینکه تجربه معلمی باید در این طرح لحاظ شود، گفت: در رتبه بندی معلمان قرار بر آن است که جایگاه معلمان ارتقا یابد و زمانی می رسد که اولیا درخواست می کنند تا استاد تمام، معلم فرزند آنها شود بنابراین آموزش و پرورش باید درجه خود را بگیرد. وی در ادامه خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در خصوص وضعیت بخش کجور گفت: هرچه بخش کجور ضعیف تر شود به مهاجرت معلمان و دانش آموزان کمک کرده ایم بنابراین نیروی انسانی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
منبع خبر: اندیشه معاصر
دسته بندی خبر: اجتماعی
تاثیر رتبه بندی در معیشت معلمان
Categories: