رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش توضیحاتی درباره روند صدور احکام رتبه بندی معلمان ارائه و پیرامون زمان صدور رتبه معلمان گفت: – وی افزود: ارزیابی به صورت تصادفی و کشوری انجام می شود و همکاری که ارزیابی انجام می دهد پرونده معلمانی به غیر از استان خودش را بررسی می کند. رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با بیان اینکه گزارش دلالت های رفتاری از سوی مدیران مدارس (مدیران مستقیم) با همکاری مراجعی چون گروه های آموزشی، راهبران آموزشی، شورای معلمان، ستادهای تربیتی و انجمن اولیاء و مربیان آماده می شود گفت: روند کار اینگونه بوده است که طی دو صورتجلسه، مراجع نظرشان را درباره تک تک معلمان اعلام کرده اند که درباره هر شایستگی سطح همکارشان چگونه است. مدیر به نمایندگی از این مراجع، رفتار را به ارزیاب گزارش می کند. زارعی افزود: می توانستیم از ابتدا بگوییم که مدیر خودش این رفتارها را ثبت کند که ایجاد اشکال می کرد، زیرا ادبیات ها متفاوت بود و نمی توانستیم گزارش سامانه ای بگیریم و در ارزیابی نهایی دچار مشکل می شدیم. به همین خاطر استانداردسازی رفتارها را انجام دادیم و برای هر شایستگی، ابعادی و برای هر بُعد، رفتارهایی پیش بینی شد که مدیر باید می سنجید هر همکار در هر بخشی، چه رفتاری بروز داده است.
منبع خبر: خبر گردون
دسته بندی خبر: اجتماعی
تاریخ اجرای کامل رتبه بندی معلمان اعلام شد ؟
Categories: