عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود کلاس های درسی، جمعیت بالای دانش آموزان در مناطق محروم باعث ایجاد مدارس مختلط و دو نوبته شده و این امر منجر به ترک تحصیل و بازماندن دانش آموزان مناطق روستایی و محروم استان شده است. – محمد وحیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار خود با معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: برنامه های تدوین شده وزارت آموزش و پرورش باید در راستای افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان در دوره متوسط باشد. وی ادامه داد: در سال های گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا خلأ برگزاری کلاس های آموزشی منجر به آسیب های جدی به سطح علمی و مسائل فرهنگی شد و اجرای طرح های جبرانی از قبیل طرح تعمیق و تثبیت نقش بسزایی در توانمند سازی خواهد داشت و در کمیسیون آموزش نیز اقدام لازم جهت تخصیص اعتبارات مورد نیاز در دست اقدام است. نماینده مردم نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کمبود کلاس های درسی، جمعیت بالای دانش آموزان در مناطق محروم باعث ایجاد مدارس مختلط و دو نوبته شده و این امر منجر به ترک تحصیل و بازماندن دانش آموزان مناطق روستایی و محروم استان شده است.
منبع خبر: آریا
دسته بندی خبر: اجتماعی
ترک تحصیل در مناطق روستایی به علت کمبود کلاس درس و دو نوبته شدن مدارس
Categories: