معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت: نیاز مبرم است که درس 13 آبان در کتبی مانند درس تاریخ، مطالعات اجتماعی و تفکر و سواد رسانه ای با جایگاه پاسخگویی تبیینی و توجه به عطش سؤالات دانش آموزان وارد شود. – حجت الاسلام والمسلمین حسین درودی معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و در خانواده های کشور با شوخی و شل کاری مواجه شد. معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید متناسب آرایش دشمن برنامه مقابله به مثل تمام ساحتی تعریف و تبیین شود، گفت: آنچه دشمن را برای برنامه ریزی میان مدت و بلند مرتبه ناامید می کند، برنامه ریزی جبرانی برای دوسال کرونایی و دوصد هزار آسیب های پنهان و آشکار آن است. وی به آفات حاصل از دوسال کرونایی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: از جمله این آفات شامل کمرنگ شدن جایگاه معلم در نزد دانش آموزان، تحقیر مقام علم و عالم، صوری شدن مقام علم آموزی، قبح زدایی از حریم های انسانی و الهی، جابه جا شدن جایگاه حق و باطل، اشغال جایگاه مروت و منزلت انسانی توسط دروغ و دغل کاری، رونق بازار جعل اسناد و مدارک علمی، تخریب ستون های عاطفی و عقلایی در خانواده، کمرنگ شدن افکار ابتکاری، تشویق به بیگانه پرستی و خود تحقیری، تنزل مک
منبع خبر: فارس
دسته بندی خبر: سیاسی
جای خالی درس 13 آبان و سبک زندگی اسلامی در کتب درسی
Categories: