منادی سفیدان، کمبود معلم در استان ها و کمبود نیروهای خدماتی را از دیگر مسائلی برشمرد که مدارس در استان ها با آن مواجه هستند و در این مورد گفت: – علیرضا منادی سفیدان با اشاره به سفرهای استانی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهم ترین اهداف ما دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان ها و شهرستان ها و گفت وگوی با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است. نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هرچه زودتر رتبه بندی و جایگاه آن ها در راستای اجرای این قانون تعیین شود، اضافه کرد: همچنین به دنبال این هستیم که ایرادات مربوط به این قانون را احصا و روند اجرای آن به نفع معلمان را پیگیری کنیم. وی ادامه داد: از سوی دیگر، حضور میدانی در استان ها همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها موجب احصای دیگر مسائلی که در حوزه آموزش وجود دارد و دانشجویان و دانش آموزان با آن مواجه هستند، می شود. متأسفانه یکی از مسائلی که در استان ها دیده شده عدم پرداخت به موقع سرانه مدارس است که با وجود پیگیری های صورت گرفته اما پرداختی به مدارس انجام نشده است.
منبع خبر: عرشه آنلاین
دسته بندی خبر: سیاسی
خبر جدید درباره رفع ایرادات رتبه بندی معلمان در مجلس
Categories: