ارزشیابی باید مرحله ای از یادگیری باشد. اگر ارزشیابی مچ گیری باشد به درد ما نمی خورد. لازم است هماهنگی انجام شود تا در پژوهشسراها شعبه ای از رویان ایجاد شود که دانش آموزانِ شناسایی شده بتوانند وارد شوند؛ – وزیر آموزش و پرورش از فراهم شدن مقدمات راه اندازی سکوهای استعدادیابی دانش آموزان خبر داد. یوسف نوری در آیین تبادل تفاهم نامه همکاری میان وزارت آموزش و پرورش و پژوهشگاه رویان که در دفتر مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان در ایذه و به خصوص سه دانش آموز شهید گفت: تفاهم با پژوهشگاه رویان را به چند دلیل انجام دادیم، نخست تحقق شعار سال مبنی بر تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین است. وی افزود: رویکرد و دلیل دوم معرفی چهره های برجسته علمی است. مرحوم کاظمی آشتیانی، معلم بود و یک مرتبه اشاره کرده بود که هرچه دارد از دوران معلمی است . زنده یاد آشتیانی، پایه گذار پژوهشگاه رویان بود و مقام معظم رهبری در روز 21 اردیبهشت به ایشان اشاره و فرموده بودند که چندنفر در جامعه با این انسان بزرگ آشنا هستند. وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه موفقیت های رویان، علت بعدی توسعه این همکاری ها است گفت: پژوهشگاه رویان به عنوان یکی از رویش های انقلاب اسلامی در سطح جهان تغییراتی ایجاد کرده است.
منبع خبر: عرشه آنلاین
دسته بندی خبر: سیاسی
خبر مهم وزیر آموزش و پرورش درباره طرح جدید استعدادیابی دانش آموزان
Categories: