تدریس خصوصی dabidi رئیس جمهور با خانواده شهدای حرم رضوی (ع) دیدار کرد

رئیس جمهور با خانواده شهدای حرم رضوی (ع) دیدار کرد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر جمعه، در آستانه برگزاری همایش ملی «تکریم خیرین مدرسه‌ساز» با خانواده دوطلبه جهادگر شهید حرم رضوی دیدار و گفت وگو کرد.
رئیس جمهور در این دیدار، که با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش؛ ناصرقفلی رئیس، جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور؛ و مهراله رخشانی‌مهر، معاون رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برگزارشد، با گرامیداشت یاد شهیدان «اصلانی و دارایی»، گفت: شهیدان چراغ راه ما هستند و راه این شهدای خدمت ادامه می یابد.
وی با اشاره به اقدامات جهادی این طلاب شهید اظهار داشت: انجام خدمات جهادی در مناطق حاشیه ای و محروم شهر مشهد و رسیدگی به امور نیازمندان ازدید خداوند تبارک و تعالی مخفی نماند، آنها به دنبال دیده شدن نبودند، اما خداوند اینگونه آنها را عزت بخشید و به جهانیان معرفی کرد که در مراسم تشییع هر دو شهید این موضوع مشخص بود.
رئیس جمهور در خصوص فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: خیرین به مثابه یک رود خروشان، به تداوم جریان فعالیت‌های کشور کمک می کنند و تاکید ما بر این است که باید در دولت مردمی درخواست‌های خیرین مرتفع شود و دولت نسبت به انجام تعهدات ۵۰ درصدی خود اقدام کند.
وی با تاکید بر رفع دغدغه‌های خیرین مدرسه‌ساز بیان کرد: موضوع حفظ نام مدارس خیرساز، تسریع در انجام پروژه‌های خیرین و حفظ رضایت‌مندی خیرین در اولویت قرار گیرد.
وزیر آموزش و پرورش نیز در ابتدای این نشست در خصوص اقدامات جهادی شهیدان «دارایی و اصلانی» توضیحاتی ارائه داد و افزود: این بزرگواران مدرسه و مسجد را  تلفیق کردند و به تربیت دینی اهتمام ویژه ای داشتند که ما نیز به دنبال تقویت این موضوع هستیم.
رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور نیز در این نشست با اشاره به تعهدات خیرین مدرسه‌ساز گفت: در سال گذشته بیش از 3 هزار میلیارد تومان صرف ساخت مدرسه کردیم که این رقم امسال افزایش می یابد و جامعه خیرین مدرسه‌ساز همواره برای رفع مشکلات فضاهای اموزشی کشور آمادگی کامل دارد.
رئیس جمهور در پایان این دیدار از خانواده شهیدان «محمد اصلانی» و «محمدصادق دارایی»، تقدیر کرد
گفتنی است، برگزاری این نشست صمیمانه با همت و دعوت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از خانواده شهیدان «دارایی و اصلانی» به پاس خدمات این طلاب جهادگر شهید در عرصه مدرسه سازی، در همایش ملی «تکریم خیرین مدرسه‌ساز» انجام شد.

 

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *